ALO EuroLine 021 308 4000

Despre noi Cariere

Alatura-te echipei ERB Retail Services. Atinge-ti intregul potential!

Daca esti interesat de acest domeniu plin de provocari si oportunitati, gasesti la noi o varietate mare de oferte de munca, in locatiile comerciale unde oferim finantare direct in magazin sau la sediul nostru central, unde poti incepe o cariera in vanzari, promovare, operatiuni sau administrare.

Ne pasa de toti oamenii cu care lucram, de aceea ne-am construit in timp o buna reputatie in randul angajatorilor si angajatilor, oferind pregatire si training tinerilor interesati sa inceapa o cariera in domeniul serviciilor financiare.

Mai mult, suntem o echipa tanara, activa si deschisa, in cadrul careia vei fi  apreciat si stimulat sa iti dezvolti la maximum potentialul. Asadar, daca esti bine pregatit, deschis si pasionat de acest domeniu, asteptam CV-ul tau la adresa hr@euroline-cards.ro sau direct prin completarea formularului de mai jos.

Pe masura ce apar noi posturi disponibile, CV-ul tau va fi luat in considerare in cadrul procesului de selectare a candidatilor

Conditii generale pentru angajare

  • Studii universitare, de preferinta economice;
  • Excelente abilitati de vanzare, comunicare si deservire a clientelei;
  • Spirit antreprenorial si dinamism;
  • Orientare spre dezvoltarea afacerii si rezultate;
  • Cunostinte bune de limba engleza si operare PC

Job-uri disponibile

Ofiter Credite pentru orasele: Bucuresti, Otopeni, Targoviste, Cluj, Satu Mare, Oradea, Valcea, Craiova, Timisoara, Iasi, Bacau, Piatra Neamt, Suceava
Responsabilitati:
  • Identificarea potentialilor clienti;
  • Activitati de promovare a produselor financiare oferite de catre banca;
  • Consilierea si vanzarea directa a produselor financiare destinate persoanelor fizice;
  • Colectarea documentatiei necesare obtinerii unui credit si introducerea informatiilor in aplicatia bancii;
  • Trimiterea documentatiei de credit in sediul central si urmarirea aprobarii creditului.
Cerinte:
  • Studii superioare sau facultate in curs;
  • Experienta in vanzari reprezinta un avantaj, dar nu este obligatoriu;
  • Abilitati de comunicare si relationare cu clientii;
  • Cunostinte operare PC (MS Office, Windows);
  • Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat.
Oferta (bonusuri, beneficii):
  • Pachet salarial atractiv - salariu fix, bonusuri, evaluari periodice ale performantei in vederea dezvoltarii profesionale;
  • Training de specializare;
  • Mediu de lucru placut si dinamic.


City Manager pentru orasele: Alexandria, Bacau
Responsabilitati
  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu partenerii
  • Prospectarea piatei si identificarea potentialilor parteneri
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi
Cerintele postului
  • Studii superioare finalizate sau in curs
  • Experienta în vanzari si/sau în vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj)
  • Cunostinte operare PC (MS Office, Windows)
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare
  • Gandire strategica
  • Flexibilitate si adaptabilitate
Oferta (bonusuri, beneficii):
  • Pachet salarial atractiv - salariu fix, bonusuri, evaluari periodice ale performantei in vederea dezvoltarii profesionale;
  • Training de specializare;
  • Mediu de lucru placut si dinamic.

Incarca CV-ul

Campurile marcate cu * sunt obligatorii.

  SUS