ALO EuroLine 021 308 4000

Contact Info contact

Contacteaza-ne folosind serviciul ALO EuroLine! dedicat sau oricare din metodele de contact de mai jos:
ALO EuroLine
 

Informatii despre card:

Prin serviciul ALO EuroLine! ai acces 24 de ore din 24 la detaliile care te intereseaza despre cardul tau de credit. Suna la 021 308 40 00, 037 218 10 00 sau 0801 001 111 si poti afla imediat informatiile dorite, selectand tastele corespunzatoare:

  • Informatii despre ultimul extras emis;
  • Datoria totala a extrasului;
  • Suma minima de plata;
  • Data limita de plata;
  • Informatii cu privire la situatia cardului tau de credit:
    • Limita de credit disponibila;
    • Ultima plata efectuata.
  • Informatii legate de promotiile si ofertele speciale disponibile.

Activarea cardului:

Tot prin serviciul ALO, EuroLine! iti activezi cardul cat se poate de simplu, selectand tasta corespunzatoare, fara a mai astepta sa iei legatura cu un consultant.

Modificari legate de card:

Apeland ALO EuroLine! de luni pana vineri in intervalul 08:30–20:00 sau sambata in intervalul 09:00–16:00 poti solicita prin telefon:

  • Regenerarea codului PIN;
  • Inlocuirea / reemiterea cardului;
  • Rambursarea anticipata a ratelor;
  • Emiterea extrasului de cont in format electronic;
  • Copie a extrasului de cont;
  • Copie a contractului de credit;
  • Inchiderea contului si cardului de credit.

Actualizarea datelor personale

Prin serviciul ALO EuroLine! iti poti actualiza datelor personale oricand doresti. Poti opta pentru:

  • Modificarea / Inserarea unui numar de telefon sau a unei adrese de email;
  • Corectarea / Completarea detaliilor legate de adresa de corespondenta curenta;
  • Activarea serviciului de transmitere extras de cont pe adresa de e-mail;
  • Modificarea adresei de domiciliu / corespondenta, modificarea seriei si numarului CI si modificare numelui, prin formularul tip pe care il poti descarca de aici, insotit de copie CI si/sau documente doveditoare.
Iti reamintim faptul ca, pe cat de simplu este sa-ti actualizezi datele, pe atat este de important, pentru ca toate informatiile financiare, sau chiar cardul reinnoit, atunci cand este cazul, sa ajunga la tine la timpul potrivit. -------

Foloseste acum serviciul ALO EuroLine! si afla, simplu si rapid, toate informatiile financiare care te intereseaza!



 
Ca sa stii sigur cand iti e cel mai usor sa ne gasesti, graficul de mai jos te ajuta sa vezi gradul de incarcare a agentilor nostri:


*bleu-incarcare mica;     *albastru – incarcare medie;     *rosu-incarcare mare.

  Prin email:
relatiiclienti@euroline-cards.ro – pentru intrebari legate de cardul tau de credit;
sesizari@euroline-cards.ro – pentru sesizari/reclamatii. Detalii administrare reclamatii aici.

  La  punctul de lucru al ERB Retail Services IFN S.A.: Calea Vitan nr. 6, Tronson C, parter, sector 3, (langa Casa de Pensii), de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17.00.


Ne intereseaza opinia ta

Satisfactia tuturor clientilor nostri, atat fata de produsele cat si fata de serviciile oferite de noi, constituie una din preocuparile noastre principale.

De aceea, apreciem oricand punctul tau de vedere si suntem gata sa-ti folosim constructiv feedback-ul pentru a-ti oferi servicii din ce in ce mai potrivite nevoilor tale.

Daca doresti sa ne transmiti un mesaj, o poti face usor chiar acum:



Campurile marcate cu * sunt obligatorii.

  SUS